måndag 24 januari 2011

!?

Hej, Idag har jag inte så mycket att skriva om eftersom, jag inte har gjort något roligt idag. Men jag kan kan allfall berätta att jag åt potatisbullar till lunch, och resten av dagen har jag sytt en tur-väska! Annars har jag inte gjort så mycket mer. Jag börjar bli riktigt frustrerad och det börjar sticka i mina armar. Jag får inte mitt barnbidrag förrän första februari, och då får jag heller nästan inte köpa några kläder alls, för jag är en shoppaholic jag shoppar tills jag får skulder i pengar... Som tur är det bara skulder i pengar till min mamma och pappa, och jag gillar att jag kommer kunna betala tillbaka till dom inom kort och även ha lite pengar över. Men så är det, det där med att spara pengar?! jag måste spara så mycket pengar som möjligt till London-resan (om den blir av, förstås) och jag kan ju heller inte åka till London och spendera alla mina pengar där och inte ha några pengar över... (även om i det här fallet det kommer troligast att hända så) Jaja ja, nog om mina små problem. hej då // Jossan

PS// det här är en bild från 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni får jättgärna komentera om ni vill!