tisdag 23 november 2010

Svar: frågestund...

Varför är du inte modell??!!! SNYGGO!! :D

SVAR: Ehh, jag vet inte riktigt jag har ännu inte försökt att skicka in mina bilder till en modellargentur ;)

vad heter du i mellan namn??

SVAR: Jag heter Lisa, Adina i mellan namn. Lisa, för att när jag var en liten bebis kallade min syster mig för tummelisa och adina vet jag inte varför...

vem är bäst i världen?
(ok jag vet svaret på den frågan)

SVAR: Hmm, a det är i allafall inte Emma Eklund... nää jag skämta hihihi jag vet inte :)

vad skulle du vilja heta??

SVAR: Jag skulle vilja heta Lisa, Mikaela eller Laura hihiihi :D

varför är du sååå bra på allt typ??

SVAR: För det första är jag inte bra på allt och för det andra tror jag att man blir bra på någonting om man peppar sig själv och lever sig in i det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni får jättgärna komentera om ni vill!